مصاحبه آرشیو خبر ها
مقابل مالمو هم باید اینگونه باشیم

مقابل مالمو هم باید اینگونه باشیم

گلزنی های کارلوس توز همچنان برای بیانکونری ادامه دارد . مهاجم آرژانتینی یووه امشب در مقابل لازیو علاوه بر گلزنی بازی بسیار خوبی را هم انجام داد و یک پاس گل هم داد . کارلوس توز پس از پیروزی 0-3 برابر لازیو در مورد این بازی گفت :

" ما باید بازی خوبی انجام می دادیم و بسیار مهم بود که پس از بازی های ملی بار دیگر بخوبی شروع کنیم. ما مجبور بودیم که برنده باشیم تا در رقابت بمانیم و لازم بود که از نظر ذهنی آماده باشیم ، با هیجان باشیم و هیچ اشتباهی نکنیم "

" حس می کنم که در بهترین دقایق و لحظلت زندگی ورزشی ام هستم . ما همه چیز را در زمین می گوییم ، من در تیم بزرگی هستم و این باعث می شود که بسیار خوشحال باشم "

" ما باید مقابل مالمو مانند بازی امروز و آنگونه که برابر پارما بودیم بازی کنیم ، از امروز به بازی با مالمو فکر خواهیم کرد. پس بسیار سخت خواهد بود که از این بازی بگذریم "

" ما در بازی خوبی انجام دادیم و بسیار خوشحال هستیم. توازن خوبی داشتیم ، در بازی با ساسولو پس از نیمه اول ما بازی خوبی را انجام ندادیم و در این بازی تلاش کردیم که پیشرفت و جهش خوبی داشته باشیم "

" من سال به سال بهتر خواهم شد ، در این فصل این را نشان خواهم داد . بازی با مالمو بازی دشواری است . روز چهارشنبه بازی بزرگی با این تیم خواهیم داشت ، ما باید در زمین خوب باشیم و ثابت کنیم که قدرتمند هستیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: